csütörtök, január 24

Éjszaka

Este minden úgy indult, mint általában. Esti mese, puszi, tejci, ágyikó, madárkák, szia picurkám, és alvás.

Éjfélkor, mikor mi is belopóztunk az ágyba, kipattantak a szemei, és úgy döntött, már eleget aludt. Sírt, sírt és sírt, mikor lefektettük. Kiköltözés a nappaliba, legalább Gyuri aludjon. Ott nagyon jó, mert játékok vannak, és a kinyitott ágyon anyával játszhatok. Fél ötig! Közben minden apróbb kísérletemet, mely az alvásra irányult, üvöltés követte, mely 5 percnél sose tartott kevesebb ideig. Aztán hajnalban visszaájult.

7 órakor, a fiúk indulásakor megkapta a reggeli tejcit, apja befektette az ágyába, és most hallom (10 óra) a morgást, tehát eddig aludt.

Kiszámoltam, 2,5 órát aludtam én. És este Pestre megyünk színházba. Remélem Kern András fergeteges lesz, mert különben nagy blamába kerülök.

4 megjegyzés:

eccehomofaber írta...

na, elég jó volt Kern András? :-)))

Legközelebb kötelezően korábban gyertek Pestre, hogy meglátogathassatok bennüket szerény albérleti otthonunkban!
És miért volt ez a kis tündér ilyen kisördög? Fogacska?

Zsuzsi írta...

Szia!!!!!!!!!!
Csak nem? Már el is költöztete? Akkor muszájlik egyszer arra utaznunk. Mesélj!!!
Nem tudom, azóta sem jöttem rá, illetve lehet. én kimentem a nappaliba tévézni, (tenisz hihi) hogy ne zavarjam őket, és ez szerintem megijesztette. Hol az anya? Volt már máskor is, hogy kimentem, de eddig még nem volt gond.

eccehomofaber írta...

Még nem költöztünk, március 1-én indul a menet, de amilyen gyakran ti Peste jártok, simán belefér :lol:

Zsuzsi írta...

Na majd megpróbálok felnőni a feladathoz! :)